My Blog List

Monday, January 23, 2012

Novel dan saya

Dari sekolah lagi,saya memang minat baca novel..biasanya novel cintan cintun la yang saya baca..saya minat penulis Siti rosmizah,norhayati berahim,anis ayuni,fauziah ashaari,damia hana dan ader la penulis2 baru skrg..tp yg paling saya minta nama penulis di atas la..

kebanyakan novel mmg saya beli sendiri,disebakan hoi yang sama dengan adik saya,biasanya kami akan berpakat untuk membeli novel kegemaran kami..zaman sekolah dulu mana ader duit extra..iasa saya akan kumpul duit untuk beli novel kegemaran saya..
sekarang bila dah bekerja,masuk gaji,saya terus akan ke kedai buku..hehehe,,ape lagi,beli novel la..bila dah kawin ni dan ada anak,nak abis satu novel sehari da tak boleh dah..tambah2 anak kecik lagi..
ape2 pun,saya memang enjoy baca novel nie..i like..korang suka x???

No comments: