My Blog List

Sunday, January 22, 2012

saya amat suka....

saya amat suka dgn brg2 stationery nie,macam kertas pembalut hadiah yg cute,pen,pensil warna,kertas warna,sume yg berkaitan dgn benda alah tulah..kalau kertas pembalut hadiah,saya akan beli,tapi tidak akan gunakannya..sebab comel,sayang nak guna..kotak pensil plak,berapa byk saya beli,guna kejap aje..mmg seorang yg obses dgn brg2 tersebut..
      saya juga suka hias bilik study saya(ceh,mcm zaman belajar plak,huhuhu)..jgn terkejut,walaupun bukan pelajar lagi,tp saya ada bilik khas kat umh utk buat kerja2 yg bertimbun2 tue..hehehe..


                                                      taraaa..inilah tempat sy buat kerja..

 saya mmg suka menghias tempat study saya..hehehe..biasanya cik abg syg saya akan tumpang sekaki..heheheh..saya juga suka buat kad sendiri,jarang beli kedai,tak percaya tanya suami saya..hehehe..saya suka melukis bunga untuk buat border,suka mewarna,mcm kanak2 kan..tp itulah saya...

No comments: